Friday 11 April 2014

whatapp..whatapp..virus aku benci awak!!

assalamualaikum..dan selamat malam lah yer..
nak lah bercerita sedikit..memandangkan mid term exam telah berlalu dan dalam masa 2 minggu dari sekarang pulak nak duduk exam final..rasa masa itu macam bermain - main sepanjang hari - hari ku..
penat gilak mana nak pergi klinikal lagi mana nak kejar prosedur lagi..dengan keadaan aku sekarang posting Office Hour lebih penat berbanding kerja kat wad gillak..tapi kena sabar sebab tak lama lagi dah nak habis minggu klinikal..dan dalam kepenatan ni mana lah ada masa nak berstudy, balik ja dari kerja terus tidur..jangan jugak lah macam tiada perasaan takut mahu exam tapi kalau main berpaksa pun tidak lah siok..kan..kan.. sebab mungkin banyak kali sudah pernah duduk exam..rasa panic membuak - buak..

nak pendek kan story adalah dalam beberapa hari sesudah ini, rasa nak kawan dengan seseorang tapi kenapa nasib malang terus menerus jadi isu dengan aku..bila dah nak kenal tapi orang itu ulak tidak lah faham - faham..
sabar syaklah kunu anak..takpe bawah lah hati untuk bersabar at least dah mencuba sedaya upaya taw..penat sudah hati ini..so biarlah..
takde benda pun tapi malar kefikiran sebab ssudah dah besar.







No comments:

Post a Comment