Tuesday 4 March 2014

semester 4 sesi 2014

hello!!
new capture new story..new lifestyle and new environment..
welcome to new semester 4 and welcome to March..
now aku kat semester yang memerlukan kewangan yang banyak dan kasih sayang yang mendalam sebab melibatkan banyak jiwa..dimana kena jaga warga emas, kanak istimewa (OKU) dan keluarga serta ibu antenatal dan post-natal..
am so can't wait to finish this nursing studies and also the KKS life..
am bored being student and then student again..and more and more..
hope this semester and 2 more semester will just fine..nak sangat lulus tanpa perlu repeat semester and so whatever..
tired sangat jadi MISI a.k.a Nurse walaupun sekarang aku masih bergelar student..kerja x terkira nak rehat pun kekadang xda masa..aku terfikir macam mana lah agaknya kelak masa aku sudah memakai baju uniform bersarung line biru di tudung yang mana semakin hampir just 2 semester to go.. bersamaan 1 tahun lebih lagi tik..tok..tik..tok....makin beratlah  rasa di bahu memikul..aaarh, mesti xda masa untuk diri mahupun keluarga..so as i throwback, my lecture had toll us that better kahwin awal dari lambat sebab takut nanti terlalu sibuk hingga xda masa..seeloknya kahwinlah dalam 23 hingga 25 tahun.. sebab memang seronok kahwin awal walaupun banyak dugaan yang akan mendatang..
nak pendek cerita sekarang ini aku tengah nikmati sisa-sisa cuti aku yang mungkin semester depan aku xkan dapat rasa lagi.. bila ja balik ini hati rasa rindu dengan my superb dan loving mom dan bapa, my sister dilla, my bro aiman dan lil sis bibie..
lagi2 aku rindu anak kambing's kesayangan aku yang mana somehow yang paling kecik itu dah x kenal aku padahal aku baru ja tinggalkan dia 2 bulan..xpe perlahan2..nanti dia faham jugak kenapa aku tinggalakn dia..
nak bikin cerita:

1) Nurul Filzah Safiyah - currently dalam darjah 1..darjah 1
2) Noryn Jazyln - currently dalam sekolah yang mungkin berbeza dari semua srjk (c), katanya nak belajar cakap bahasa org lain pula dan bagi aku itu bagus untuk masa depan dia memandangkan dia pun cerdik jugak..ada je dia ajar aku bila aku tanya dia psl bahasa cina..hahaha
3) Nurul Farhana Edhora - currently kat rumah masih meniti kehidupan untuk proses pembesaran dan pertumbuhan..sekarang dah umur 3 tahun and am so proud of u sayang..sebab dah pandai buat semua benda..pandai lah sangat dan suka dimarah..

so that all now, bubye..will write soon
xoxo
 

No comments:

Post a Comment