Sunday 1 December 2013

macam December jer..macam December jer..

welcome back to me!!
Assalamualaikum dan yes its my time..terima kasih Allah akhirnya aku dapat gak balik bercuti semester setelah sekian lama terperuk kat kolej..setelah semua selesai dengan FINAL EXAM dan FINAL OSCE yang entahlah apa jak kejadiaan dan keputusannya..aku harap boleh lah kunu bantu PNGK aku sampaipointer yang selamat..maklumlah bukannya pintar pun tapi takat2 cukup makan ito bolehlah..dari xda apa2 kan..so dipendekkam cerita..dah maii dah bulan penghujung bagi setiap tahun dimana bulan ini lah time aku nak santai2,lepak2, chill2 dan ushaa nak bina badan kat rumah sebab menahan diri nak rasa masakan maom aku..bak kata org xda masakan yang lebih sedap dari masakan ibu kan..kan..al kisah dah tamat lah fasa 1 now tunggu fasa 2 pula mulai tahun depan (sem4) harap lah aku maintain dengan keadaan macam ini..kalau boleh aku nak je berhenti terus tapi nak buat macam mana tanggungjawab berataku pikul..kalau bukan sebab mom dan bapa aku, lama dah aku chow..tapi nak chow pun kenalah ada alasan paling kurang pun kahwin kah, so aku dah plan kalau ada je jodoh datang terus pa g kahwin lah..mcm siok dowh tengok org mudamudi ini kahwin awal..tapi agak susah nak capai sebab aku ini memilih..paling tinggi pun ranking tuk aku PPK dan paling rendah pun PEGUAM..pikir cincai..takut ja jodoh ku ini xda bab memilih sangat..mcm member aku ckp..siapalah pemilik tulang rusuk kiri ini..hahahahha
no excusse..bulan ini tuk luangkan masa bersama anak kambing2 ku yang comel..comel..hahahaha
nak having fun with them..that my commitment..kbai for now..banyak kerja nak buat!
will write soon.. xoxo


No comments:

Post a Comment