Saturday 10 August 2013

my gucci.. it's AUGUST..such a long time!

Assalamualaikum..
lama kot x up to date blog nie..maklumlah busy nyah..apa xnya mana study lg mana praktikal lg..pening kpala dibuatnya..tp apa2 pn kita kena kuatkan semangat dan redha dengan ketentuan..da nasib badan..bersusah - susah dahulu besenang - senang kemudian.. lupapula dikesempatan ini saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN..andai ada salah silap ku maafkan lah yer..besalah xda manusia yang perfect dalam dunia ini kan.. aku pn kekadang mulut boleh tahan gk kejam nak mampu..jd kalau x nk kena dgn aku jangan nak buat giler taw!!
bagi insan tersayang semoga dirimu sentiasa bersama org yang beriman..aku sentiasa merindui dirimu..sampai kekadang aku terfikir kenapa kau tinggalkan aku..tapi da menjadi ketentuan, aku hanya mampu berdoa..jadi kepadasemua jangan lupa saat kitabergembira ini pasti ada yang bersedih terutama saudara kita yang berada di bumi Gaza, Palestin dan sebagainya jadi berbanyak lah sedekahkan al- Fatihah dan menziarahi sanak saudara..dan yang paling penting jangan lupa untuk memohon kemaafan kepada kedua ibu bapa, saudara, sahabat..tup..tup manalah tahu pernah tercuit - cuit hati ker terkasarbahsa ker..macam aku ini..banyak sgt buat jahat.. perghh ANASIR JAHAT!!
so da nak tamat dah cuti raya yang entah pa2.. boleh jerraya seminggu..x siok lah..raya macam x raya mana xnya..dalah org balik raya ini nk rehat kunu tahu2 ada pula assignment nk dibuat.. aku peduli hape!! daaku ckp CUTI UNTUK REHAT.. aku bantai lah x buat assignment..
penatkot, org nk hiasrumah lagi..nak buat ketupat lagi, puasa lagi..hehehehe..yang puasa tu actually bukan alasan tapi disebabkan rasa penat membuak - buak aku cakap jer lah..hari ini dah masuk raya ke4 so aku da nak balik ke tempat yg membolehkan aku strees dan kekadang okey..penat danrasanak putus asa..terutama KIK kambing betul..dalah cuti singkat ada pulak pertandingan nanti..bulan SEPT ini di KJM TAWAU..siot walau x suka kena pergi jua..maklumlah aku nie mmg insan kreatif dan berinovatif..nyampah pula aku..apa2 pun TAwAU wa 2..nak pergi lah nak tengok kolej lain dan rasa tempat org lain... harap dapat story lagi tapi kena berkemas nie nak balik SANDAKAN a.k.a SANDAKANG!! so bubye dear blog ku..kalau diberi keizinan akan ku update lagi.. salam SYAWAL dan bye..
sebelum itu, nie lah sedikit gambar sepanjang raya 2013 aku bersama keluarga besar (belah bapaku)..!
look! punggul generations

3 special women that always in my heart

again! say free style

with my anak..dhora a.k.a duguya!

it's shine bright like a diamond 

sumandak! 


cousin in same age (1993)


xoxo, 
Cpapau..  

No comments:

Post a Comment