Tuesday 5 March 2013

again..holiday!!

Assalamualaikum...entry kunu
masuk ari ke 2 aku kat ruma nie..baruan ja minggu lepas2 aku cuti..kali ini aku pulang jua ambik cuti.. >home sick< kata kn..
sebenarnya cuti 1 weeks dari 2hb hingga 10hb tp di sebabkan kehadiran SUB pada 8hb ini kenala balik 7hb MAC 2013..(mow mesra2 sama Jp la..abis cewek2 kn..gurau)
 inda lma ja cuti ni dalam 5 hari syak..tapi aku ni mana tahan..asal ada peluang cuti..(satu kewajipan tuk pulang bagi aku)..
tapi  bukan suka2 aku balik walau kena marah mama (misskol, text, whatapps) kalau ada #insta kali tiap saat di suruh post masa OTW ari 2..taw2 la sekarang kan bikin takut.. pasal PENCEROBOHAN DI LAHAD DATU ~ada pula 8 org meninggal sudah #let'spray4lahaddatu
bukan jauh kunu SANDAKAN - LAHAD DATU bawa ja kereta laju2 sampai sudah dalam 2 jam..itu pasal la mama sgt risau.. xtaw lg mow balik sndkan nnt mcm mna..(naik flight kot)hehehehe
+so masuk story aku kenapa sgt mow pulang?!
aku balik punya tujuan bha nie kunu..
---> mow celebrate birthday bapa sama sis aku kunu..(alasan syak bei)
al least ada jua aku pulang bha..raihkan.. semata2 mow ikut mkn , ini la kunu kami celebrate..makan PH jer sebab bfort mana PHD..kalau inda di rumah syak duk mkn..sambil tengok berita!

different types..
(hawaii chicken, tuna) 

dalam kereta pn ble..asal termakan 

selera durg sampai inda perasaan aku take pix sendiri di belakang

patak2 makan



~ happy birthday to my macho father (En Mohd. Yunus) ~52 tahun


<--moga sentiasa sihat dan diberikan rezeki oleh Allah..
<--selamat dunia dan akhirat kelak (insyAllah)
<--thanks 4 being a good, caring and responsible father to me (^-^)
<--thanks 4 all the advice and motivation (wlau kekdg pau bwat bodoh je)
<-- 'LOVE U ALWAYS PA'  <3






~ happy birthday to my gorgeous sister (SITI FADHILAH) ~22 tahun

<--moga sihat dan diberkati Allah
<--selamat bergraduate nanti (bulan4)
<--dapat jodoh yang baik hati dan faham siz (bantal teruk)
<--continue studies in degree (nak jOhor sgt kan..ambik kOe)
<--thanks 4 being supporting, loving and inspiration sister to me (*-*)
<--'ALWAYS LOVE U DIL'





                                                                 
                                                                    p/s: akan menyusul birthday bibie pula..mesti mahu PRESENT
                                                                                                       (poning oden)












No comments:

Post a Comment