Thursday 14 February 2013

...holiday tetap holiday!!!

salam..
walau mow balik sandakan juz around the corner..tp aku mac rasa nda puas cuti,sebab bagi aku cuti adalah cuti dan nda ble di kacau..
>hak cuti, hak aku<
banyak sgt homework yg inda mampu utk aku bwat kunu..pnat nie.. (poem,intervensi k.Jr, grouping assignment)
sandi sgt..mcm bukan balik pg cuti nie..urg kalO cuti lex2 syak d um..nie aku uda la balik homework pn nda di bikin malar ja jln2 ngan on9..
mcm2 hal kiO2!!
~DATO NAJIB DATANG BFORT WEI~
tapi kemarin ada acara di padang jd kunu bertrep la twun..(politik2 ni nda campur) kalo bkn psal mow jumpa PM kunu nda la bekari mow twun..ada jua mksud len sebenarnya mow tgok (adam, adira, stacy ngan   ebi)..
nie kunu aku share pix aku kemarin --->






3 comments:

  1. pewiitt papau ku sayang !! hhehehe, pulang2 la wei, study :) miss uuu :D

    ReplyDelete
  2. witt..witt Oma owh..x kejo ker?!
    nk pulang la nie...1 half days to go

    ReplyDelete
  3. hehehehehe, keja la ni sayang oi, kesian2, study well :)

    ReplyDelete