Friday 1 August 2014

penat belajar. capai cita - cita

haloooooooooo. asalamualaikum yaa.
pejam celik dah nak jadi super duper senior pula aku kat KKS, insya Allah tahun depan tp ini sekarang pun dah pakai bip merah muda kat bahu rasa macam nak tertanggal ja bahu sbb besar tanggungjawab mana nak jaga patient psikiatri, nak jaga patient di eye ward, ENT lagi. aduh walau susah dan payah mana pun tapi kena terima sebab dah jadi satu kejawipan kan. hahahahahha
kau fikir kerja nurse senang meii sini cuba try test tukar tempat dengan aku.sakit pula hati bila mana org malar cakap kerja nurse ini untung lah, lumayan lah. tp yang penatnya.letihnya fizikal dan mental nda pula dorang tahu. kekadang aku naik angin juga tapi sabar bah. selepas jaa 3 tahun nie percaya lah aku quit dan mau buka juga spa aku yang konon macam SPA Q itu. hahahahahaha. sbb bila aku fikir balik hairan betul aku kenapa ramai yang mention nak sangat sambung study nak ambil PHD lah. aku yang ambil diploma ini pun rasa mau muntah.mati dan sebagainya bila fikir balik uban pun dah banyak tumbuh. rambut gugur.

sekarang ini lagi sem 5 paling lah teruk. research tu aduh rasa macam kalau boleh jaa aku cr org yang adakan research tuk sem 5  ini, inda kah bangang aku sudah penat mahu lagi research. hari tu 25/7/2014 hantar proposal tapi keputusan nya lepas balik ini baru tahu mana tahu reject naa apa lagi mahu lagi cari tajuk baru. okey lah cerita pjg2 pun bukan boleh leraikan hati aku yang memanas ini. so long
sampai ketemu lagi. xoxo
penat. risau. apa2 pau before lupa selamat hari raya lah. kbai

No comments:

Post a Comment